Домашнє завдання на
період карантину для учнів 2-11 класів.
Клас
|
Теоретичні завдання
|
Практичні завдання
|
2-А
|
Всі учні які пропустили
попередні заняття, повинні виконати самостійно пропущені уроки в зошиті.
|
Виконати в зошиті урок №23
|
3-А
|
Виконати в зошиті урок №22
|
|
4-В
|
Виконати в зошиті урок №23
|
|
5
|
Прочитати конспект, знати типи
алгоритмів, їх структуру, що таке алгоритм, основні елементи блок-схем.
|
Скласти 3 блок-схеми з
лінійними алгоритмами
|
6
|
Виконати в роздруківках урок
№2, №3, №4
|
|
7
|
Повторити конспект, знати що
таке алгоритм з повторенням із передумовою та післяумовою.
|
Скласти по 2 блок-схеми до
алгоритмів з повторенням з передумовою та післяумовою.
|
8
|
||
9
|
Вивчити інструкцію та вказівки
до роботи з програмою для створення публікацій «Scribus»
|
Створити вдома в програмі
публікацію на одну з вибраних 11 тем в програмі Word
|
10
|
Прочитати конспект, вивчити
інструкцію та вказівки до роботи в програмі «Movavi Video Suite 17»
|
Вдома створити заготовку для
майбутнього відео на тему «Відеопривітання до дня св. Валентина»
|
11
|
Прочитати конспект, повторити
що таке база даних, СКБД, звіт, поля, запит.
|
Попрацювати з програмою Access,
підготуватись до практичної роботи «Створення запитів та звітів».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар