Клас |
Завдання
Увага! Посилання на конспекти будуть активні до 16 лютого! |
4
|
Виконати самостійно
завдання в зошиті із пропущених вами уроків (уроки №16-№19)
|
5
|
Повторити
визначення з попереднього уроку.
Переписати в зошит
конспект, вивчити визначення, підготуватись до тестування в сервісі Kahoot.it
Ø Підготуватись до
можливої перездачі за минулі уроки.
Ø Вивчити визначення
і бути готовими пройти тестування з даної теми!
(скачати конспект можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1PEByn8WreimOB0lp0Ufl-AIYIXFNdeJa ) |
6
|
Повторити
визначення з попереднього уроку.
Переписати в зошит
конспект, вивчити визначення, підготуватись до тестування в сервісі Kahoot.it
Вміти працювати в програмі Power Point:
Ø створювати
презентації,
Ø відкривати та зберігати
їх,
Ø створювати слайди
та вибирати їх тип.
(скачати конспект можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1PEByn8WreimOB0lp0Ufl-AIYIXFNdeJa) |
7
|
Повторити
визначення з попереднього уроку.
Переписати в зошит
конспект, вивчити визначення, підготуватись до тестування в сервісі Kahoot.it
Вміти працювати в програмі Excel, а саме:
Ø Створювати таблицю,
зберігати та відкривати її,
Ø Вміти ввести дані
до комірки,
Ø Змінювати тип даних
у комірці,
Ø Змінювати колір
комірки,
Ø Вміти ввести
формули,
Ø Створювати аркуші
(Листи) та перейменовувати їх.
(скачати конспект можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1PEByn8WreimOB0lp0Ufl-AIYIXFNdeJa) |
8-9
|
Повторити команди з
попереднього уроку.
Переписати в зошит
конспект, вивчити визначення, та команди, підготуватись до тестування в
сервісі Kahoot.it.
Вміти працювати в програмі Processing:
Ø Копіювати заготовку
з текстового документу і вставляти її в середовище або відкривати її в якості
вже збереженої програми.
Ø Вміти
використовувати команди для малювання трикутника, прямокутника, еліпса, кола,
квадрата, тексту, лінії та крапки.
Ø Вміти замальовувати
за допомогою команд фон та колір фігур.
Ø Вміти
використовувати команду для зміни розміру тексту.
Ø Вміти зберігати
зроблені скетчі під потрібним іменем та відкривати їх.
Ø Повторити тему з
математики «Координатна площина»!!!
(скачати конспект можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1PEByn8WreimOB0lp0Ufl-AIYIXFNdeJa ) |
10
|
Повторити конспект
з попереднього уроку.
Переписати в зошит
конспект, вивчити визначення, підготуватись до тестування в сервісі Kahoot.it
Вміти працювати в програмі Word:
·
Створювати, зберігати та відкривати збережений текстовий
документ,
·
Вміти вводити текст в документ, змінювати його шрифт,
накреслення, колір та розмір.
·
Вміти створювати колонтитули, змінювати їх вид,вводити
дані до них,
·
Вставляти номер сторінки, змінювати його розташування,
змінювати налаштування номеру для першої сторінки,
·
Створювати нумерований та маркерований список, вміти їх
поєднувати.
(скачати конспект можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1PEByn8WreimOB0lp0Ufl-AIYIXFNdeJa ) |
11
|
Повторити конспект
з попереднього уроку.
Переписати в зошит
конспект, вивчити визначення, підготуватись до тестування в сервісі Kahoot.it
Вміти працювати в програмі Scribus:
Ø Створювати,
зберігати та відкривати публікацію,
Ø Вставляти текст,
змінювати його розташування, змінювати шрифт, накреслення, колір, розмір.
Ø Вставляти
зображення в публікацію, вміти змінювати зображення відповідно до розмірів
блоку або навпаки, вміти підігнати розмір блоку відповідно до розміру
зображення.
Ø Зберігати
публікацію (експортувати) у форматі PDF.
(скачати конспект можна за посиланням
https://drive.google.com/open?id=1PEByn8WreimOB0lp0Ufl-AIYIXFNdeJa) |
Doctior magis eris, si quod nescis, quaeris – Ти будеш набагато розумнiший, якщо запитаєш про те, чого не знаєш.
пʼятниця, 8 лютого 2019 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар