Предмет
|
Клас
|
Домашнє завдання
|
Математика
|
5
|
Повторити
§4 (№25,26,27,28,29)
Розв’язати
задачі №779, 780,781, 782.
Самостійно
опрацювати §5(№30,31,32)
Спробувати
виконати на чернетці №802, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812.
|
Інформатика
|
5
|
Виконати
завдання письмово в зошиті:
-
на с.167 №1,2,3,4
-
на с.168 №11,12
-
на с.176 №
Прочитати
матеріал на с.156-177
В
середовищі Scratch виконати
практичну роботу №4 на с.177
|
6
|
Прочитати
матеріал на с. 6-59
Скачати
і встановити програму Inscape, в середовищі
цієї програми створити малюнок (приклад на с.57)
|
|
7
|
Прочитати
матеріал з с.82-126
Виконати
практичну роботу №6 та №7 на с.109 та с.126 в середовищі табличного редактора
Excel і зберегти на флешку.
|
|
8
|
§19-29
прочитати, зробити конспект виписавши формули та основні визначення.
Виконати
письмово вправи №21 (4), №22 (2,3,4,5,6,7), №26 (2,3,4,5,6)
Перемалювати
схему на ст. 138 і вивчити позначення.
|
|
9
|
Вивчити
всі команди записані в конспекті.
Написати
5 програм в програмному середовищі Processing з наступними
параметрами
1. Розмір вікна (400х500), колір фону
(255,205,255).
2. Розмір вікна (400х500), колір фону
(255,250,255), сторона квадрата 100 в точці (45,60)
3. Розмір вікна (400х500), колір фону (205,255,255),
сторони прямокутника 180 та 80 в точці (90,80)
4. Розмір вікна (400х500), колір фону (25,200,255),
діаметр кола 170 в тоці (200,250)
5. Розмір
вікна (400х500), колір фону (205,205,205), висота еліпса 130, ширина 230 в
точці (135,250)
|
|
Фізика
|
7
|
§14-21
прочитати,зробити конспект, виписати формулиі основні
визначення.
Виконати
вправу №16, №17
Виконати
самостійно (письмово) лабораторну
роботу №6 та №7 в робочих зошитах
|
8
|
Прочитати
матеріал на с.71-129.
Виконати
практичну роботу №4 та №5
(на
с.107 та с.129 відповідно) в середовищі текстового редактора Word.
|
|
9
|
§22-27
прочитати, зробити конспект, виписати основні формули та визначення.
Перемалювати
рис.25.5 на ст.165
Виконати
письмово вправи
(повністю
з 1 по останнє завдання) №23,24,25
|
Doctior magis eris, si quod nescis, quaeris – Ти будеш набагато розумнiший, якщо запитаєш про те, чого не знаєш.
субота, 8 лютого 2020 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар